PResTiGe
عزيزى الزائر /
نتشرف بزيارتك لمنتدانا ونحن سعداء بك
ونتمنى ان ينول المنتدى اعجابك ...................


الإداره GeNRaL

PResTiGe



 
الرئيسيةGENRALبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مولد حضروووووو جامد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
h_prestige
ِنـــــجـــــم
ِنـــــجـــــم
avatar

مشاركات : 187
نقاط : 270
تاريخ الميلاد : 11/11/1989
العمر : 27
الابراج : العقرب
الموقع : www.prestige.gid3an.com
العمل/الترفيه : مشرف قسم الاغانى الشعبيه
المزاج : خراب يا دنيا عمار يا دماغى
تعاليق : مع كل جديد وحصرى Hprestige البوم جديد انتاج وتوزيع شركة saif hair
100 شعره 6 www.prestige.gid3an.com قريبا بجميع سلسلة
كوافيرات برستيج للرجال

شكر خاص للجنرال صاحب و مدير المنتدى الرائع ده
تاريخ التسجيل : 09/04/2009
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: مولد حضروووووو جامد   الإثنين 04 مايو 2009, 20:30


من

النجم

محمود سيف

مشرف قسم الاغانى الشعبية

مولد حضروووووووووووو

جامد جدا

http://www.herosh.com/download/173342/________.mp3.html

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prestige.gid3an.com
gomo
ا لإ د ا ر ه
ا لإ د ا ر ه
avatar

مشاركات : 438
نقاط : 849
تاريخ الميلاد : 23/07/1992
العمر : 25
الابراج : الاسد
العمل/الترفيه : لاعب كمال اجسام
المزاج : تمام اوى
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مولد حضروووووو جامد   الثلاثاء 12 مايو 2009, 00:18

اشطاط يا برستيييييييييييييج يا اخا يا اخا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: مولد حضروووووو جامد   الأحد 31 مايو 2009, 11:54


واللهي يا جومو اتش برستيج بقي جامد الجيش غيره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
h_prestige
ِنـــــجـــــم
ِنـــــجـــــم
avatar

مشاركات : 187
نقاط : 270
تاريخ الميلاد : 11/11/1989
العمر : 27
الابراج : العقرب
الموقع : www.prestige.gid3an.com
العمل/الترفيه : مشرف قسم الاغانى الشعبيه
المزاج : خراب يا دنيا عمار يا دماغى
تعاليق : مع كل جديد وحصرى Hprestige البوم جديد انتاج وتوزيع شركة saif hair
100 شعره 6 www.prestige.gid3an.com قريبا بجميع سلسلة
كوافيرات برستيج للرجال

شكر خاص للجنرال صاحب و مدير المنتدى الرائع ده
تاريخ التسجيل : 09/04/2009
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مولد حضروووووو جامد   الخميس 11 يونيو 2009, 04:28


قشطة عليك

يا جومو وعلى الردود

الجامدة دى

بس انا مش عارف

اللوز
حوده سمير

مصيطنى

فى كل المواضيع كدا

لية

بس يلا اهو

الصيط ولا الغنى

على رأى
المثل

مع اجمل تحياتى

7o0oda prestige

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prestige.gid3an.com
 
مولد حضروووووو جامد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
PResTiGe :: ::• منتديات الموسيقي •:: :: • music forums •:: :: منتدى الأغاني الشعبية-
انتقل الى: